субота, 18 січня 2014 р.

Сам на сам з собою ч. ІІ


Я сіла на теплий пісок. Голова була заповнена різного  роду думками.  Намагалась розслабитися. Найбільше у цьому мені допомагали шум води та улюблена музика в mp3,  з яким я ніколи не розлучалась…у кожному слові, у кожному складі, навіть у кожній ноті я прагнула вловити зміст…зміст, який виражає більше, ніж просто слова – текст покладений на музику…та всі мої спроби були марними…нічого більшого я так і не зрозуміла…просидівши на пляжі досить довго, я вже збиралася його покинути.
Востаннє за сьогоднішній день я підійшла до океану, вдихнула чисте повітря, яке доносилося десь далеко з Атлантики, подивилась у воду - дно океану сьогодні було кристально – прозорим, як ніколи. 
Так.  Як «ніколи», оскільки 5 років – не є маленьким терміном для порівняння, щоб зрозуміти всю суть цього слова. Тим більше, якщо взяти до уваги і те, що «спокійним» сьогоднішній океан аж ніяк не назвеш – хвилі були високими і неспокійними, вони билися об скелі, так, наче їх щось турбувало, ніби, вони намагалися щось сказати – попередити про щось.  Складалось таке враження, що скоро почнеться шторм, хоча ні одна хмаринка на небі не провіщала цього, оскільки й вона була відсутня на ясно – голубій скатертині неба…
Дно океану «моєї» частинки острова не було надто мілким, але й не було  достатньо глибоким. Ступаючи у воду  - нога моментально потрапляла на глибину близько 30 сантиметрів…ось чому прозорість води берега,  який назвати мілким просто неможливо – так мене здивувала.  На дні  - можна було побачити ракушки різних  видів та форм. Вони були подібними на гребінці та колючки. Мене зацікавив ще один факт : з ракушок виглядали вусики і ніжки! Звичайно, я здогадувалась, що живі істоти ховаються під важкими панцирами, але побачивши це на власні очі, я не могла не дивуватися своїй неосвітченості у цій галузі. Одне мене тішило – я постійно дізнавалася щось  нове і це запобігало моїй деградації.

Немає коментарів:

Дописати коментар